Uprawnienia do przejazdów

Sprawdź pogodę!

Czy wiesz, że...

...klimatyzacja w pojazdach komunikacji miejskiej powinna działać, jeżeli temperatura otoczenia przekracza 25 stopni Celsjusza.
Działa ona poprawnie w pojazdach, jeżeli wszystkie okna są zamknięte. Pomimo włączonej klimatyzacji i w związku z częstym otwieraniem drzwi na przystankach, można odczuć spadek skuteczności jej działania.
Widzisz?! Nie bądź obojętny!
BIP
Biuletyn Informacji Publicznej

IGKM
Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej

Kalendarz
Sierpień 2019
P W Ś Cz P S N
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Aktualnie online
Gości online: 1

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 2
Najnowszy użytkownik: Administrator
Ogłoszenie!


Ogłoszenie o zamiarze bezpośredniego zawarcia umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego.
Więcej informacji - Kliknij!
Automaty biletowe!
GoPay - bilet przez Internet!
Kup bilet! - aplikacje mobilne!
Schemat sieci tramwajowej!
Al. 23 Stycznia
Rozkłady jazdy (pdf)
Komunikacja tramwajowa

Komunikacja autobusowa





Komunikacja sezonowa

Rozkład w telefonie!
Wybierz swój OS telefonu i zainstaluj aplikację!
Skorzystaj online z wyszukiwarki połączeń!
Planer podróży
Rozkład jazdy
Przewóz osób taksówkami
Witamy na stronie Organizatora Transportu Zbiorowego w Grudziądzu!

Kontakt:
56 45 10 432 - licencje, zezwolenia, ponadgabaryty
56 45 10 433 - funkcjonowanie komunikacji, utrzymanie przystanków
56 45 10 254 - mandaty za przejazd, kontrola biletów, utrzymanie czystości na przystankach
56 46 59 288 - punkt sprzedaży biletów ul. Chełmińska ALFA
56 69 68 466 - punkt sprzedaży biletów ul. Legionów
Info
moBILET - kup bilet przez komórkę, 11.03.2015 r.
moBILET - kup bilet przez komórkę, 11.03.2015 r.moBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego systemu dystrybucji biletów komunikacji miejskiej. Warto zaznaczyć iż jest to rozwiązanie nieporównywalnie tańsze
i prostsze we wdrożeniu o ogólnopolskim zasięgu. Daje pasażerom komunikacji miejskiej dostęp do wszystkich potrzebnych biletów zawsze i wszędzie przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni
w tygodniu, bez konieczności szukania kiosku czy posiadania gotówki na ich zakup. Użytkownik może również w prosty i szybki sposób skasować dowolny rodzaj bilety dla swoich współpasażerów. moBILET umożliwia też wnoszenie opłat za parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania oraz na parkingach prywatnych.

moBILET działa na zasadzie elektronicznej portmonetki – przedpłata (prepaid) na indywidualny rachunek moBILET, otrzymany podczas rejestracji. Aby dokonać wpłaty na konto Użytkownik może skorzystać z tradycyjnego przelewu bankowego, karty kredytowej, szybkiego e transferu poprzez panel użytkownika lub bezpośrednio z aplikacji mobilnej (usługa dostępna na wybranych platformach smartfon). Za pomocą jednej aplikacji Użytkownik może kasować bilety komunikacji miejskiej i dalekobieżnej, może opłacić postój w SPP lub na parkingu.

Wprowadzenie Systemu moBILET nie wiąże się z opłatami za wdrożenie czy uruchomienie Systemu. Nie są też pobierane opłaty za szkolenia czy materiały promocyjne dostarczane Zleceniodawcy. Oferujemy też pomoc w przygotowaniu materiałów informacyjnych, publikowanych przez Zleceniodawcę. Funkcjonowanie usługi Zleceniodawca opłaca poprzez prowizję liczoną od rzeczywistej sprzedaży.

Sercem systemu moBILET są nowoczesne serwery ze specjalistycznym oprogramowaniem oraz bazami danych. To one przechowują dane osobowe, informacje o wszystkich operacjach oraz są odpowiedzialne za rozliczenia. Głównym zadaniem serwerów jest jednak zapewnienie bezproblemowej i bezpiecznej komunikacji z telefonami komórkowymi użytkowników. W tym celu wykorzystywane jest szyfrowane połączenie internetowe (protokół SSL). Każdy użytkownik
ma też stały dostęp do swojego profilu w Systemie, przez udostępniony Portal Użytkownika. Dzięki niemu może na bieżąco kontrolować swoje wydatki, drukować rachunki, modyfikować dane osobowe czy dokonywać zmian numeru telefonu. Drugim równie ważnym elementem systemu moBILET jest aplikacja kliencka na telefonie użytkownika, która pobierana jest bezpośrednio
na telefon. Aplikacja jest każdorazowo nie tylko dostosowywana przez system do danego modelu aparatu telefonicznego GSM, by zoptymalizować działanie na danym urządzeniu, ale też w pełni personalizowana, by zapewnić jak największe bezpieczeństwo. Za jej pomocą zarówno kierowcy jak i pasażerowie komunikacji wydają serwerom zdalne komendy. Sprowadza się do nawiązania połączenia Internetowego z serwerem i automatycznego przesłania odpowiednich informacji
z zastosowaniem transmisji danych w technologii GPRS, HSDPA lub UMTS. Aplikacja działa na wszystkich obecnie używanych platformach stosowanych w telefonach komórkowych. Cała obsługa odbywa się za pomocą prostego i intuicyjnego interfejsu graficznego. Poza serwerami oraz aplikacją, w skład Systemu moBILET wchodzą dodatkowe komponenty takie jak: internetowy serwis informacyjny, infolinia wraz ze wsparciem technicznym, portal użytkownika oraz szereg narzędzi administracyjnych i kontrolnych udostępnianych Zamawiającemu.

Jak zostać użytkownikiem systemu moBILET?
Prosta jednorazowa i bezpłatna rejestracja poprzez aplikację mobilną lub na www.mobilet.pl
Na smartfony aplikacja pobierana jest poprzez platformę danego systemu operacyjnego. Użytkownicy tradycyjnych aparatów telefonicznych:
- użytkownik wypełnia elektroniczny formularz
- system automatycznie wykrywa i weryfikuje posiadany aparat
- zostaje przypisany indywidualny numer rachunku rozliczeniowego
- klient otrzymuje spersonalizowaną aplikację moBILET bezpośrednio na swój telefon

Kasowanie biletów komunikacji miejskiej:
- uruchomienie aplikacji
- wybór rodzaju taryfy
- wybór żądanego rodzaju biletu
- potwierdzenie zamiaru skasowania wybranego biletu (system łączy się z serwerem za pomocą Internetu gdzie operacja zostaje zapisana w bazie danych)
- pasażer otrzymuje potwierdzenie w postaci elektronicznego biletu
- bilet zostaje zapisany w pamięci aplikacji na telefonie, dzięki czemu można go wyświetlić w dowolnym momencie np. w celu kontroli.