Bez kategorii|

Jeżeli kiedykolwiek chciałeś zgłosić braki w rozkładach, powiadomić nas o zniszczeniach w obrębie przystanków czy niedziałającym biletomacie, ale zgłoszenie telefoniczne lub mailowe jest dla Ciebie zbyt czasochłonne, to teraz ten problem znika.

Od teraz oddajemy Wam, mieszkańcom, do użytku nową usługę: BŁYSKAWICZNE CENTRUM ZGŁOSZEŃ.

Wystarczy wysłać do nas wiadomość używając jednej z popularnych aplikacji:

  • SMS/MMS (Wiadomości),
  • Messenger,
  • WhatsApp,
  • Telegram,
  • Signal.
  • Wiadomość nie musi być skomplikowana, wystarczy, że podasz:

  • nazwę przystanku,
  • krótko opiszesz co zgłaszasz,
  • możesz, ale nie musisz załączyć zdjęcie.
  • i wyślesz na numer:

    453 020 701

    a my zajmiemy się resztą!

    Mamy nadzieję, że usługa się przyjmie i jeszcze bardziej ułatwi Wam kontakt z nami.


    Pamiętajcie jednak o kilku kwestiach:

  • Bieżące funkcjonowanie komunikacji sprawdzicie w aplikacji KiedyPrzyjedzie.pl,
  • W razie problemów: Dyspozytornia MZK pod numerem telefonu 56 45 04 222,
  • Usługa z naszej strony jest BEZPŁATNA – Wasz operator nalicza tylko opłatę za wiadomość lub transfer danych. W większości przypadków te koszty macie wliczone w Abonament lub ofertę PrePaid (Na kartę),
  • Jeżeli chcecie zgłosić uwagi do rozkładu jazdy Napiszcie do nas!

  • Odpowiednie oznaczenia pojawić się będą na przystankach sukcesywnie wraz z wymianą rozkładów jazdy.

    Comments are closed.

    Close Search Window
    Skip to content